Lunch & Learn
Marketing Automation: Wat kan ik ermee?

Lunch meeting | 22 maart 2018 |
Aanvang: 12:00 uur | Duur: 1,5 uur | Locatie: Veraartlaan 8 in Rijswijk

Een goed Marketing Automation platform integreert een groot aantal functionaliteiten om de gehele Customer Journey succesvol af te kunnen dekken én het helpt bij het bouwen van je merk, het stimuleren van vraag en het uitbouwen van je (klant)relaties.
 
Dat Marketing Automation een hot topic is, blijkt ook uit het B2B Marketing Trendrapport gepubliceerd door Platform Innovatie voor Marketing. In dit rapport lezen we dat  21% van de marketeers aan de slag wil met Marketing Automation. Gezien de vragen die wij krijgen en ontwikkelingen omtrent Marketing Automation, geven wij in deze lunchsessie concrete voordelen en inzicht in de toegevoegde waarde van een Marketing Automation platform.
 
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Meld je dan nu aan voor onze kosteloze Lunch & Learn!

ONDERWERPEN VAN DEZE SESSIE

    

Welke functionaliteiten biedt een
Marketing Automation platform

  

Wat zijn de gevolgen voor de organisatie

  

Welk aanpak leidt tot succes

  

Wat is de rol van Marketing Automation voor
de Marketing & Sales afdeling

  

Praktische tips

MELD JE AAN VOOR DE LUNCH & LEARN